Virtualna telefonska centrala
vPBX (virtualna telefonska centrala) zamjenjuje klasične telefonske centrale. Smanjuješ troškove održavanja i povećavaš dostupnost svoje korisničke podrške klijentima. Dodatna pogodnost je Entreprise centrala čije su ti funkcionalnosti dostupne za vrlo malu mjesečnu naknadu. Najvažnije od njih navodimo u nastavku.
vPBX centrala bazirana je na standarnim SIP i IAX2 protokolima, što znači da se može koristiti na modelima raznovrsnih proizvođača. Na centralu je moguće postaviti jedan ili više fiksnih ili 0800 telefonskih brojeva, te koristiti usluge inozemnih DID (Direct Inward Dialing) brojeva kojima se koriste tvrtke s potrebom intenzivnog komuniciranja s određenim državama u svijetu.
Zašto tvojoj tvrtci treba vPBX centrala?
Preusmjeravanje poziva
Usmjerenje na osnovu broja pozivatelja, pozvanog broja i radnog vremena ureda samo su neke od mogućnosti kad su u pitanju i dolazni i odlazni pozivi.
Blind i attended transfer
Aktivan poziv na jednom uređaju može se prebaciti na drugi uređaj na dva načina:
– blind (direktno preusmjeravanje)
– attended (preusmjeravanje nakon potvrde primatelja poziva).
Glazba za vrijeme čekanja
Prilikom čekanja na prebacivanje poziva, sugovorniku će se aktivirati glazba. Osim glazbe u mp3 formatu moguće je aktvirati i Internet radio.
IVR – kreiranje
glasovnog menija
Napredna funkcija omogućuje kreiranje glasovnih menija (pritisni 1 za jednu opciju, 2 za drugu) koju možeš postaviti prilikom javljanja na glavni broj svoje tvrtke i mijenjati ovisno o radnom vremenu.
Govorna pošta
Svaki registrirani korisnik odnosno uređaj dobiva svoj pretinac govorne pošte. U slučajevima kada se ne uspiješ javiti na poziv i nije uključeno preusmjerenje, poziv odlazi u govornu poštu, koju kasnije možeš preslušati.
Prijam faksa na računalu
Ova mogućnost olakšat će ti spremanje primljenih faks poruka. Troši manje papira i printaj samo kada trebaš – šalji dokumente e-mailom ili ih arhiviraj, bez potrebe za skeniranjem.
Upravljanje vremenom
Nekoliko modula centrale mogu se prilagoditi ovisno o radnom vremenu tvrtke. Primjerice, za radnog vremena poziv preusmjeriš na IVR, a nakon zatvaranja na dežurni mobitel ili u govornu poštu.
Grupe za prijam poziva
Za tvrtke s više odjela, funkcija odvajanja internih telefona u grupe s posebnim dolaznim brojem pokazala se višestruko korisnom. Pozive po potrebi možeš pomoću IVR-a preusmjeriti i na 2 ili više različitih službi.
Call pick-up
Pick-up grupe služe za preuzimanje poziva s drugog internog telefona. Npr. ako kolega ili kolegica ode na marendu i zazvoni im telefon, poziv možeš preuzeti bez da ustaješ od stola.
Odaberi vPBX paket po svojoj mjeri
Ovisno o svojim željama, možeš odabrati unaprijed definirane konfiguracije.
Ukoliko imaš posebne potrebe, javi nam se da pronađemo najbolje rješenje za tebe.
vPBX basic
19,84€
mjesečno
za 2-99 korisnika
- 60 minuta prema EU FIX i HR FIX
- Fiksni geografski broj
- Prijam faksa na e-mail
- Besplatan softphone za svakog korisnika
vPBX ESSENTIALS
24,41€
mjesečno
za 2-99 korisnika
- 60 minuta prema EU FIX i HR FIX
- 3 fiksna geografska broja
- Prijam faksa na e-mail
- Besplatan softphone za svakog korisnika
vPBX Advanced
30,51€
mjesečno
za 2-99 korisnika
- 60 minuta prema EU FIX i HR FIX
- 3 fiksna geografska broja
- Prijam faksa na e-mail
- Besplatan softphone za svakog korisnika