Česta pitanja

NOVI KORISNICI

Što je GT-NET i što nudi?

GT-NET ili Gradski telekom je prvi lokalni operater fiksne telefonije i interneta na ovom području. GT-NET svojim korisnicima nudi pristup internetu ( uz brzine do 120Mbps sa FLAT podatkovni prometom ) i telefonski priključak po vrlo povoljnim cijenama i boljoj kvaliteti od mobilnih 3G/4G mreža.

Kako GT-NET funkcionira?

GT-NET svojim korisnicima omogućava internet pristup i telefonski priključak spajanjem kućne antene (prijemnika) sa udaljenom GT-net baznom stanicom. GT-NET Vam omogućava bežićni pristup internet unutar vaše kuće ili stana i priključak za telefonski uređaj.

Koje su prednosti GT-NETa?

Prednost GT-NETa je u tome što ne morate imati klasičan telefonski priključak (žicu) postojećih telekom operatera.

Prednost GT-NETa je što za nisku cijenu daje brzi internet, FLAT paket, telefonski priključak sa uključenih 60min prema EU fiksnim brojevima.

Prednost GT-NETa je brza aktivacija priključka te jednostavno preseljenje priključka na drugu lokaciju.

Prednost GT-NETa je vrlo visoka kvalitea usluge na mjestima gdje drugi operateri imaju loše veze ili uopće nemaju mogućnost realizacije priključka.

Da li je GT-NET dostupan na mom području?

Za provjeru dostupnosti možete bez bilo kavkih obaveza ispuniti obrazac za prijavu (http://www.gtnet.hr/narudzba) ili poslati upit emailom na prodaja@gtnet.hr ili nazvati na 052 637 000. Nakon toga u kratkom roku kontaktirati će Vas naš predstavnik i dogovoriti s Vama detalje.

Kako mogu postati GT-NET korisnik?

Ako želite postati korisnik GT-NET dovoljno je da ispunite obrazac za prijavu (http://www.gtnet.hr/narudzba) ili poslati upit emailom na prodaja@gtnet.hr ili nazvati na 052 637 000. Nakon toga u kratkom roku kontaktirati će Vas naš predstavnik i dogovoriti s Vama detalje.

Koliko traje moram čekati na priključenje na GT-NET?

Nakon što dogovorimo Vaš korisnički paket, unutar 5 radnih dana javiti će Vam se naš tehničar i s Vama dogovoriti dan i vrijeme priključenja.

Koliki je trošak priključenja na GT-NET?

Trošak priključenja na GT-NET je po važećem cjeniku GT-NETa.

Kako se izvodi instalacija usluga u kući ili stanu?

Sve instalacije izvode se u skladu s pravilima struke i sukladno naputcima Zakona o telekomunikacijama. Instalacija ulazi u stan ili kuću bušenjem zida iznad ulaznih vrata ili po želji korisnika i dalje se izvodi kanalicama uz strop ili pod, prema želji korisnika.

Na koliko se vremena sklapa ugovor sa GT-NET?

Ugovor za korištenje usluge GT-NET sklapa se na neodređeno vrijeme bez ugovorne ubveze ili uz ugovornu obvezu na 12 mjeseci i 24 mjeseca. Ovisno o vrsti ugovora plaća se priključna pristojba prema važećem cjeniku GT-NETa.

OPREMA

Da li trebam kupiti opremu da bih koristio uslugu i koliko košta?

Oprema se ne naplaćuje, opremu za korištenje GT-NET usluga dobijate u najam. Što znači da GT-NET vodi računa o funkcionalnosti, ispravnosti opreme i njenom radu.

Što je od opreme potrebno, što dobijam?

Osim WDSL prijemnika koji se postavlja na vanjski dio objekta, svi korisnici dobivaju i WiFi kućni Ruter koji služi za korištenje interneta/telefona.

Da li trebam podešavati ( konfigurirati ) opremu da bi mogao koristiti GT-NET?

Vi ste korisnik, tehničari GT-NETa napraviti će sve što je potrebno na opremi da možete koristiti GT-NET. Ne trebate brinuti o tehničkim stvarima.

Koje su moje obaveze u vezi oprme?

Kao korisnik dobivate opremu u najam i dok je oprema kod vas trebate voditi računa da se koristi za GT-NET usluge, paziti da se ne fizički ne ošteti te da radi drugih utjecaja ne dođe do kvara opreme.

Što ako se oprema pokvari?

GT-NET snosi trošak održavanja opreme ukoliko uzrok nije loše rukovanje opremom.

  • Ako dolazi do grešaka na opremi otklanjamo ih bez naknade.
  • Ako je oprema defektna ili neispravna zamjenjujemo je.

PRESELJENJE

Da li je moguće preseliti priključak na drugu adresu?

Da, preseljenje je moguće. Potrebno je da se ranije javite u GT-NET radi dogovora, provjere dostupnosti na drugoj adresi. Termin preseljenja se dogovaramo zajedno a trošak je prema cjeniku GT-NETa.

TELEFON

Koji telefon mogu spojiti na GT-NET?

Na GT-NET mogu se spojiti svi vaši analogni telefoni ili SIP telefoni. Potrebno je naglasiti prilikom dogovora sa predstavnikom kakav telefonski uređaj imate zbog konfiguracije opreme.

Da li trebam telefonsku liniju drugog operatera za rad gtnet usluga?

Ne, GTNET pruža dvoje usluge isključivo pomoću vlastite infrastrukture. To nama omogućuje neovisnost o drugim operatorima, a Vama povoljnije cijene i jedan račun za sve usluge.

Koje su cijene telefoniranja?

GT-NET ima iznimno povoljne i jednostavne tarife telefoniranja. Destinacije možete pronaći da ovoj adresi http://hr.voipbon.com/tarife/tarife-telefoniranja

INTERNET

Ako je Internet FLAT zašto je u cjeniku napisano da se smanjuje brzina na do 30%?

Za vrlo nisku cijenu dajemo FLAT Internet svim GT-NET korisnicima. Nakon 15GB skinutih podataka smanjuje se brzina na do 30% od dogovorene brzine.
Takav način obračuna ili korištenja usluge zove sa “FAIR USAGE” ili “POŠTENO KORIŠTENJE”. Zbog velikog broja korisnika morali smo na neki način podijeliti kvalitetan signal za sve korisnike GT-NETa što znači smanjenje brzine na 30% nakon 15GB.
Nakon novog obračunskog razboblja (novog mjeseca) brzina se vraća na ugovorenu brzinu.

Da li postoje i koje su zagarantirane brzine kod WDSL paketa?

WDSL paketi spajadju u skupinu takvozvanog shareanog internet pristupa, što znači da zakupljene brzine mogu varirati. Zagarantirane brzine su prema slijedećoj specifikaciji:

  • WDSL 2Mbps/256Kbps (min. 1Mbps/128Kbps)
  • WDSL 4Mbps/512Kbps (min. 2Mbps/256Kbps)
  • WDSL 6Mbps/512Kbps (min. 4Mbps/512Kbps)
  • WDSL 10Mbps/512Kbps (min. 6Mbps/512Kbps)

Bez obzira na minimume ako imate brzinu manju od minimalnih možete nam javiti da provjerimo stanje veze i ostale parametre.
Ako vam je brzina manja od navedenih minimuma potrebno je da prijavite kvar.
Poslovni korisnici koji koriste uslugu sihnronog zakupljenog voda imaju zagarantiranu brzinu ovisno o paketu kojeg koriste.

Da li mogu igrati online, multiplayer igrice preko GT-NET mreže?

Da, moguće veliku većinu igrica PSX, XBOX, PC, MAC, iPhone, Android itd.. Igrice koje zahtjevaju otvaranje dolaznih portova neće dobro raditi jer naša mreža nema otvorene portove. Uslugu port forward moguće je zakupiti prema važećem cjeniku.

Da li mogu otvoriti portove za primanje dolaznog prometa?

Moguće otvoriti portove korištenjem usluge port forward. Cijene možete provjeriti u GT-NET cjeniku.

Da li mogu pristupiti ruteru i raditi izmjene?

Opremu koja vam je potrebna za korištenje usluge ( obično prijemnik i ruter ) dobijate od GT-NETa u najam dok korisite naše usluge. Opremu konfiguriraju ovlašteni djelatnici GT-NETa. Ako su potrebne izmjene možete nam javiti emailom na prodaja@gtnet.hr

PRIJAVA KVARA

Kako prijaviti kvar?

U slučaju prekida rada usluge potrebno je da nam prijavite kvar. To možete emailom na prodaja@gtnet.hr ili nazvati na 052 637 000 i ostaviti poruku o kvaru. Naš operater će vam se javiti u što kraćem roku.

Koji su rokovi rješavanja kvarova?

Ovisno o vrsti problema, večinu problema možemo riješiti iz uread u vrlo kratkom roku, a ako je potreban izlazak na teren manje kvarove obično rješavamo u roku od 48 sati dok za veće kvarove utvrđujemo nakon izlaska na teren.

Tko snosi troškove u slučaju kvarova?

GT-NET u 100% iznosu snosi trošak ( opreme, materijala i rada ) ako je problem nastao u GT-NET mreži. U slučaju da problem nastane krivicom korisnika odnosno lošim upravljanjem opreme ( razbijanje opreme, factory reset – tvorničke postavke, držanje opreme u lošim uvijetima .. ) troškove opreme i rada na sanaciji snosi korisnik.

PRIGOVOR I PRIJEVRMENI RASKID UGOVORA

Imam prigovor na račun. Što trebam učiniti?

Ako imate prigovor na račun potrebno je da u pismenom obliku pošaljete progovor emailom na adresu prodaja@gtnet.hr ili poštom na adresu: Info Network, Zagrebačka 30, Pula ili faxom na broj 052/637-029. Služba za korisnike će vam odgovoriti zakonski propisanom roku. Za izdane račune moguće je uložiti prigovor do 20. u mjesecu za račun iz proteklog obračunskog razdoblja.

Da li je moguće prekinuti i koliki su troškovi prekida pretplatničkog ugovora?

Da, pretplatnički ugovor je moguće prekinuti. Ako je ugovor sklopljen bez obveze i ukoliko je korisnik ušao u novo obračunsko razdoblje (novi mjesec), plaća se samo pretplata što znači da se ne plaća raskid ugovora.

Kod prekida ugovora sa ugovornom obvezom plaća se raskid ugovora prema definiran ugovorom i općim uvjetima GT-NETa.

Što ako ne plaćam račune?

Ako imate nepodmirene obveze odnosno niste platili račune u roku dostaviti ćemo vam upozorenja dospijelim dugovanjima slijedećim redoslijedom:

  • 10. dan – 1. obavijest korisniku usluge
  • 30. dan – 1. opomena korisniku usluge
  • 55. dan – 2. druga opomena korisniku usluge, limitiranje korištenja usluge
  • od 90. dana – Trajno isključenje, slanje otkaza ugovora usluge, naplata penala u slučaju ugovorne obveze

U slučaju prijevremenog raskida ugovora sa ugovornom obvezom radi nepodmirenih potraživanja korisniku će se naplatiti penali u zakonskim okvirima, definirani ugovorom, demontaža opreme te tržišna cijena opreme ukoliko korisnik iz bilo kojeg razloga ne omogući njezino preuzimanje od strane tehničara GT-NETa.

 

Sezonski internet

Sezonski priključak, 3 mjeseca internet FLAT i telefon za samo 749 kn + PDV. Saznajte više.

Cjenik Usluga

Download cjenika u pdf formatu:
GT-NET_cjenik.pdf

Novi Korisnik?

Ako želite naručiti besplatnu provjeru dostupnosti na Vašoj lokaciji popunite ovaj obrazac.